ISS OUTREACH 2025- LARVIK, NORWAY

Påmelding og betaling

I år bruker vi en ekstern registrerings- og betalingsløsning, LetsReg. Dette gjør vi for å håndtere denne delen av kurset litt mer profesjonelt enn før og for å gjøre det enklere for oss som organiserer kurset. Dette innebærer også at vi må dele opp mellom selve kursavgiften og opphold / forpleining for kursdeltakerne. På denne måten holder vi prisen så lavt som mulig og gir dere anledning til å velge de boalternativene som passer for dere direkte hos hotellet. 

Kurset har 60 plasser for deltakere og vi har reservert 60 hotellrom, som kan bestilles frem til 20. januar 2025.


Klikk her for bestilling og betaling: https://www.letsreg.com


OBS! Noen har fått betalingskrav på 1 krone fra letsreg.com. Dette var en feil som de har ryddet opp i nå. Det skal ikke komme flere slike betalingskrav og de som har fått, kan se bort fra den. Gi oss tilbakemelding om det skjer igjen.


Booking av hotell

Hver deltaker må booke hotell selv i forbindelse med kurset. Hvis man ønsker å bo på kurshotellet Farris Bad har vi forhandlet en god pris på kr 1890 pr natt, og denne prisen gjelder fra tirsdag til fredag. Ønsker du å bli over til lørdag og evt søndag, blir det 500 kr ekstra pr natt. 


Booking gjøres ved direkte rombestilling til booking@farrisbad.no og oppgi


 "NFMSR mars 2025". 


Hotelloppholdet betales ved avreise fra hotellet. 

OBS Hvis man ombestemmer seg må man selv avbestille hotelloppholdet. 

OBS Bestiller man på andre måter enn via denne mailen får man ikke rabattert pris. Ved bestilling etter 21. februar 2025 får man ikke den nevnte rabatterte prisen og er heller ikke garantert rom.



Avbestilling

Etter 15. desember 2024 er det fra hotellets side ikke lenger mulig å få refundert utgiftene ved avbestilling. Vi regner med at det blir en venteliste og vi vil gi plasser som blir ledig til de som står på venteliste etter "Første mann til mølla" prinsippet. Alternativt er det fullt mulig å gi plassen videre til en kollega utenom ventelisten. Uansett er det viktig å melde fra i tide, dersom man ikke kan bli med. 


Melding om avbestilling sendes til pedersen70@gmail.com så rask som mulig. 


Kursledelsen tar ikke ansvar for avbestilling av rom. Dersom en deltaker trekker seg fra kurset må vedkommende selv huske å kansellere opphold på hotellet. Siste frist for avbestilling av rom er 11. mars - 2 uker før kurset starter. 


Festmiddag

Når det nærmer seg kurset vil vi kontakte alle påmeldte og be om påmelding til festmiddag torsdag kveld. Denne middagen blir satt på deltakerens regning og betales ved avreise. 





Lokalt kursansvar og impressum: Roar Pedersen, Vidar Kloster og Carsten Brocker ©2024